Jeżeli znasz zespół Black Keys to prawdopodobnie możesz coś powiedzieć o surowo brzmiących bębnach Patricka Carney’a. Niesamowity shuffle w wykonaniu Carney’a zajmują ogromność ilość przestrzeni w Black Keys. Sposób, którym Patrick nagrywa bębny ewoluował na przestrzeni lat. Jak wyjaśnia w filmie, interesował się nagrywaniem mono od kiedy zaczął współpracować z Markiem Neillem.
Tutaj lista mikrofonów, kompresorów i procesorów, które używa Patrick do nagrywania swoich bębnów:
Bęben Basowy
- AKG D36
- BAE 1084 preamp
- API 560A
- dbx 160 Compressor / Limiter
Werbel
- Shure SM-57
- BAE 1084 Preamp
- dbx 160 Compressor / Limiter
- Valley People Kepex II Noise Gate and Expander
- API 560 Graphic EQ
Główny mikrofon Mono Overhead
- (Modded) Upton 251
- BAE 1084 Preamp
- Spectra Sonics 610
- API 560 Graphic EQ
Zewnętrzny mikrofon pojemnościowy
- Coles 4038
- Sphere Fab500
- API 560 Graphic EQ
Mikrofon z innego pomieszczenia
- BeyerDynamic M160
- API 560 Graphic EQ
- DBX 165A Compressor
- EMT 140 reverb plate
Share